exad.me

sobota 18. júna 2011

GraphicMail - jednoduchá cesta k email marketingu

Email marketing (hromadný email) sa štatisticky dlhodobo považuje za najefektívnejšiu formu priameho marketingu. Realizuje sa prostredníctvom vytvárania a cieleného odosielania newslettrov – t.j. pravidelných noviniek, akcií a ďalších zaujímavých informácií cez email...

Newsletter je jedným z najdôležitejších nástrojov pre udržiavanie vzťahov so zákazníkmi a podporu predaja. Základným prepokladom pre dosiahnutie kvalitných výsledkov je použitie profesionálneho nástroja na email marketing. Takýmto nástrojom je webová služba GraphicMail, ktorá umožňuje vytváranie pútavých elektronických newslettrov, spoľahlivé odosielanie hromadných emailov a SMS, efektívne spravovanie zoznamov príjemcov a sledovanie štatistík o realizovaných kampaniach.

 GraphicMail prostredníctvom výkonnej a robustnej infraštruktúry zabezpečuje rýchle a spoľahlivé odosielanie veľkého množstva emailov v krátkom čase. Po odoslaní je možné vďaka GraphicMailu merať úspešnosť kampane prostredníctvom štatistík. Štatistiky ponúkajú možnosť sledovať najmä informácie o doručených, nedoručených, otvorených a neotvorených emailoch, počet preklikov a preposlaní. Takúto spätnú väzbu ocení takisto laik ako aj marketingový odborník. Služba obsahuje okrem toho množstvo ďalších zaujímavých funkcií,

 napr.: • import emailových adries z emailových klientov a súborov • automatická správa zoznamov – odstraňovanie neplatných adries • vytvorenie prihlasovacieho formulára do zoznamu príjemcov na stránke alebo facebook fanpage • možnosť prepojenia newslettrov so sociálnymi sieťami (Facebook, Twitter, LinkedIn a iné) • odosielanie personalizovaných emailov (napr. Váž. pán Novák) • možnosť jednoduchého odhlásenia sa zo zoznamu príjemcov • segmentácia zoznamov príjemcov a cielené zasielanie emailov • automatické vopred časovo preddefinované zasielanie emailov (Trigger Mail) • publikovanie prostredníctvom RSS a microsite • integrácia widgetov na sociálne siete v pätičke mailov • integrácia s Google Analytics • A/B split test – identifikácia newslettrov s najväčšou šancou na úspech •

API- integrácia a automatická aktualizácia dát z iných databáz, napr. CRM, CMS a e-shop systémov GraphicMail je ponúkaný v rôznych verziách pre malé/stredné firmy, korporácie, reklamné a internetové agentúry a neziskové organizácie. Agentúrna Reseller edícia umožňuje ponúkať túto službu označenú svojim logom a URL adresou ako vlastné riešenie (tzv. whitelabel) pri stanovení si individuálnej cenovej politiky. Týmto sa otvárajú možnosti pre internetové a reklamné agentúry a firmy, ktoré majú záujem vo svojom portfóliu ponúkať email makreting ako jednu zo služieb pre svojich zákazníkov, resp. zahrnúť ho do komplexného balíka služieb. Po registrácii na stránke www.graphicmail.sk je možné bezplatne si vyskúšať službu na dobu 60 dní.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára